Cos subaltern, convocatòria reservada a persones amb discapacitat intel·lectual
Novetat Acord complementari del Tribunal Qualificador de 28.06.2022, de la convocatòria 240 (agrupació professional de funcionaris del cos subaltern reservat a persones amb discapacitat intel·lectual): obertura del termini per acreditar els mèrits de la fase de concurs / Enllaç a l'e-Tauler
Termini d'acreditació de mèrits: Fins al dia 7 de juliol de 2022 (inclòs), mitjançant el tràmit Presentació d'escrits, documents i esmenes relatius a un procés de selecció
(Publicat el 28.06.2022)
Acord del Tribunal Qualificador, de 21.06.2022, de la convocatòria 240 (agrupació professional de funcionaris del cos subaltern reservat a persones amb discapacitat intel·lectual): aprovació i publicació de les qualificacions del 3r exercici de la 1a prova; publicació de les qualificacions totals de la 1a prova; declaració de les persones aspirants aptes de la 1a prova; publicació de la llista definitiva de les persones aspirants que han de realitzar l’exercici de coneixements de llengua catalana i convocatòria per a la seva realització / Enllaç a l'e-Tauler
(Es publica la llista amb les persones aspirants aptes, d’acord amb el principi de minimització de dades de la normativa sobre protecció de dades)
Informació per a la realització de l'exercici de coneixements de llengua catalana
- Dia: Divendres, dia 1 de juliol de 2022
- Hora de convocatòria: 9.30h
- Lloc: Sala PB.10A+B. Direcció General de Funció Pública, carrer del Foc, 57, edifici A, 08038 Barcelona / Accés al carrer del Foc, 57 / Coordenades / Mesures d'emergència
Les persones aspirants podran entrar a l’edifici amb una persona acompanyant. Fins a tres dies abans de l'exercici les persones acompanyants hauran d’informar del seu nom i cognoms i de la persona aspirant a qui acompanyen per mitjà d’un correu electrònic a la següent bústia: bustia.oficinaseleccio@gencat.cat
Les persones aspirants poden:
- presentar al·legacions (aspirants aptes) en el termini de 10 dies hàbils a partir de l'endemà d'aquesta publicació mitjançant el tràmit Presentació d'escrits, documents i esmenes relatius a un procés de selecció
- interposar recurs d'alçada (aspirants no aptes) en el termini d'un mes a partir de l'endemà d'aquesta publicació mitjançant el tràmit Presentació de recursos administratius contra resolucions i actes de la Direcció General de Funció Publica
(Publicat el 22.06.2022)
Acord del Tribunal Qualificador, d'1.06.2022, del procés de selecció de l'agrupació professional de funcionaris del cos subaltern reservat a persones amb discapacitat intel·lectual pel qual s’acorda: publicar les qualificacions de les persones aspirants del 2n exercici de la 1a prova (1a i 2a crida) ; publicar els barems del segon exercici de la 1a prova (1a i 2a crida) i publicar la llista provisional de persones aspirants que han de realitzar l'exercici de coneixements de llengua catalana / Enllaç a l'e-Tauler
(Es publica la llista amb les persones aspirants aptes, d’acord amb el principi de minimització de dades de la normativa sobre protecció de dades)
Les persones aspirants poden:
- presentar al·legacions (aspirants aptes) en el termini de 10 dies hàbils a partir de l'endemà d'aquesta publicació mitjançant el tràmit Presentació d'escrits, documents i esmenes relatius a un procés de selecció
- interposar recurs d'alçada (aspirants no aptes) en el termini d'un mes a partir de l'endemà d'aquesta publicació mitjançant el tràmit Presentació de recursos administratius contra resolucions i actes de la Direcció General de Funció Publica
(Publicat l'1.06.2022)
Acord del Tribunal Qualificador, de 24.03.2022, del procés de selecció de l'agrupació professional de funcionaris del cos subaltern reservat a persones amb discapacitat intel·lectual, pel qual s’acorda publicar les qualificacions i la llista de persones aspirants aptes, no aptes i no presentades del 1r exercici de la 1a prova (test de coneixements generals) / Enllaç a l'e-Tauler
Les persones aspirants poden:
- presentar al·legacions (aspirants aptes) en el termini de 10 dies hàbils a partir de l'endemà d'aquesta publicació mitjançant el tràmit Presentació d'escrits, documents i esmenes relatius a un procés de selecció
- interposar recurs d'alçada (aspirants no aptes) en el termini d'un mes a partir de l'endemà d'aquesta publicació mitjançant el tràmit Presentació de recursos administratius contra resolucions i actes de la Direcció General de Funció Publica
(Publicat el 28.03.2022)
- Primera crida 18.12.2021
- Segona crida 18.02.2022
(Publicat el 21.02.2022)
- Data: 18 de febrer de 2022
- Hora de convocatòria: 8.30h
- Lloc: Direcció General de Funció Pública, Districte Administratiu, carrer del Foc, 57, edifici A, 08038 Barcelona / Coordenades / Mesures d'emergència
- Instruccions generals de la prova
(Publicat el 14.02.2022)
Resolució d’11 de febrer de 2022, relativa a la petició d’ajornament de la primera prova del procés de selecció de l'agrupació professional de funcionaris del cos subaltern d’administració de la Generalitat de Catalunya reservat a persones amb discapacitat intel·lectual (convocatòria 240), presentada per una persona aspirant / Enllaç a l'e-Tauler
(Publicat el 11.02.2022)
**AVÍS INFORMATIU CONVOCATÒRIA 240**
Atès que s’ha rebut una sol·licitud d’ajornament de la realització de la primera prova del procés selectiu per causes associades a la COVID-19, la qual es troba actualment en tramitació, us recordem que, d’acord amb la base específica 6.3 de la convocatòria, en la seva redacció donada per la Resolució PRE/3451/2021, de 17 de novembre, els enunciats i els barems de correcció (plantilles de correcció) del primer exercici de la primera prova (test de coneixements generals) es publicaran amb posterioritat a la realització de la segona crida d’aquesta primera prova.
- Dia: 18 de desembre de 2021
- Hora de convocatòria: 8.30h
- Pausa de 45 minuts aproximadament entre el 2n i el 3r exercici
- Lloc:
-
Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona, av. Diagonal, 684, Barcelona / Coordenades / Mesures d'emèrgencia
-
Seu de la Direcció General de Funció Pública, carrer del Foc, 57, edifici A, 08038 Barcelona / Coordenades / Mesures d'emergència
-
- Mesures de prevenció COVID-19
- Les aspirants embarassades hauran de presentar el justificant mèdic corresponent.
- Les persones aspirants que es trobin en algun dels supòsits associats a la COVID-19 de la base específica 6.3:
- Amb anterioritat a la seva celebració de la prova, hauran de presentar aquesta declaració responsable, als efectes de sol·licitar l’ajornament,
- Posteriorment, en el termini dels 5 dies hàbils següents a la data en què s'hagi realitzat la prova o l’exercici, hauran de presentar un informe del facultatiu que ho hagi prescrit.
- Tant la declaració responsable com l'acreditació documental s'han d'adreçar al Tribunal Qualificador.
Resolució de 9 de desembre de 2021, de modificació de la llista definitiva de persones aspirants admeses i excloses del procés de selecció de l'agrupació professional de funcionaris del cos subaltern d’administració de la Generalitat de Catalunya, reservat a persones amb discapacitat intel·lectual (convocatòria 240) / Enllaç a l'e-Tauler
Acord del Tribunal Qualificador, de 18.03.2021, del procés de selecció de l'agrupació professional de funcionaris del cos subaltern reservat a persones amb discapacitat intel·lectual, pel qual es fa una comunicació relativa a la realització dels exercicis de la primera prova (convocatòria 240).
Acord del Tribunal Qualificador, de 15 de setembre de 2020, pel qual s'acorda nomenar assessores especialistes per a la realització del tercer exercici de la primera prova del procés de selecció de l'agrupació professional de funcionaris del cos subaltern reservat a persones amb discapacitat intel·lectual (convocatòria 240).
(Publicat el 16.09.2020)
Resolució PDA/1226/2020, de 3 de juny, per la qual s'aprova i publica la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses de la convocatòria del procés de selecció per proveir 151 places de l'agrupació professional de funcionaris del cos subaltern d'administració de la Generalitat de Catalunya reservat a persones amb discapacitat intel·lectual (núm. de registre de la convocatòria 240).
Llista provisional de persones aspirants admeses i excloses
Termini de presentació d'esmenes a la llista provisional: de l'11 al 25 de juny de 2020, ambdòs inclosos.
Les esmenes a la llista provisional es poden presentar a partir de l'11 de juny, preferentment mitjançant el formulari Presentació d'escrits, documents i esmenes relatius a un procés de selecció o amb la resta de mitjans previstos a la normativa vigent.
(Publicat el 10.06.2020)
Atès que l'1 de juny de 2020 s'ha aixecat la suspensió dels terminis administratius, es reprenen les actuacions d'aquest procés selectiu en el punt en què es trobaven el 14 de març de 2020.
Ateses les condicions extraordinàries derivades de la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19, us informem que s’han suspès temporalment els terminis de les actuacions que deriven dels processos de selecció en curs, així com el d’execució de l’oferta d’ocupació pública vigent.
Una vegada aixecada la suspensió, es reprendran els processos i les actuacions en el punt en què van quedar aturats. Qualsevol novetat es publicarà al web.
Si teniu algún dubte o consulta, us atendrem a través de la bústia de contacte, amb el tema Administració Pública, subtema Oposicions. Indiqueu el número de la convocatòria 240.
(Publicat el 16.03.2020)
Acord del Tribunal Qualificador, de 18.02.2020, pel qual es nomena la senyora Carme Rodés Coma assessora especialista per a la realització de les proves del cos subaltern reservat a persones amb discapacitat intel·lectual (convocatòria 240).
(Publicat el 24.02.2020)
Resolució PDA/22/2020, de 13 de gener, per la qual es prorroga el termini d'aprovació i publicació de la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses de la convocatòria del procés de selecció per proveir 151 places de l'agrupació professional de funcionaris del cos subaltern d'administració de la Generalitat de Catalunya reservat a persones amb discapacitat intel·lectual (convocatòria 240).
El temari sobre el que versen les proves d'aquest procés de selecció és l'aprovat per la Resolució PDA/1395/2019, de 21 de maig (DOGC núm. 7882, de data 24.05.2019).
Guia d'estudi en lectura fàcil dels 10 temes del procés selectiu:
Instruccions d'ús de la guia d'estudi
Tema 3 / Addenda actualització Tema 3 Novetat
Si cal modificar dades de la sol·licitud o aportar documentació complementària al procés, s'ha de fer preferentment mitjançant el formulari Presentació d'escrits, documents i esmenes relatius a un procés de selecció o amb la resta de mitjans previstos a la normativa vigent.
Termini de presentació de sol·licituds: del 13 de novembre a l'11 de desembre de 2019, tots dos inclosos.
S’ha de presentar una única sol·licitud d’admissió en el procés selectiu.
Enllaç al tràmit de la sol·licitud
Novetat Resolució PRE/3451/2021, de 17 de novembre, per la qual es modifica la base específica 6.3 del procés de selecció de l'agrupació professional de funcionaris del cos subaltern reservat a persones amb discapacitat intel·lectual (convocatòria 240) / Enllaç a l'e-Tauler
(Publicat el 22.11.2021)
Resolució PDA/2898/2019, de 5 de novembre, per la qual es convoca el procés de selecció per proveir 151 places de l'agrupació professional de funcionaris del cos subaltern d'administració de la Generalitat de Catalunya reservat a persones amb discapacitat intel·lectual (núm. de registre de la convocatòria 240).
(Publicat el 12.11.2019)